Uw strategische partner in HR zaken

Logistiek medewerker afleveren

Logistiek medewerker afleveren

Standplaats: Moerkapelle, Zuidplas

Aantal uren: 42 uur per week

Functieniveau: MBO 3 niveau

Vereiste diploma’s/certificaten: n.v.t.

Soort contract: een jaarcontract. Bij gebleken geschiktheid direct een vast contract

Werktijden: 7:00 uur – 17:00 uur, Maandag t/m vrijdag (incidenteel en in overleg op zaterdag)

CAO: glastuinbouw

Pensioenregeling: BPL

Vakantiegeld: 8,33% van het bruto jaarsalaris

Vakantiedagen: 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Bedrijfsinformatie en bedrijfsomvang: onze opdrachtgever is gespecialiseerd in potplanten, groene – en bloeiende kamerplanten. Op dit moment zijn er twee vestigingen, maar per eind 2019 wordt een 3e vestiging geopend. Deze 3 locaties zorgen voor een totale oppervlakte van 6,5 ha. Door deze ontwikkeling is onze opdrachtgever op zoek naar nieuw personeel. Op dit moment zijn er zo’n 10 personen vast in dienst en wordt er hiernaast gebruik gemaakt van flexibel in te zetten personeel.

Werkzaamheden: als logistiek medewerker bij dit veelzijdige bedrijf is iedere dag anders. Zo zijn er niet alleen meerdere (verschillende) teelten per jaar, maar wisselen de werkzaamheden zich ook gedurende de dag af. Qua werkzaamheden kan je denken aan:

-        Het aansturen van het personeel bij het klaarmaken van de orders;

-        Orders aannemen en verwerken;

-        Karren bouwen en indelen, materialen klaarzetten;

-        Orders klaarmaken (stickeren en inhoezen van de planten);

-        Kwaliteitscontrole van uitgaande producten;

-        Veilingbrieven maken;

-        Transport regelen;

-        Voorraadbeheer van het verpakkingsmateriaal, fust en karren;

-        Tafels met planten oproepen middels het WPS ordersysteem.

Onze opdrachtgever werkt met het Walking Plant System (lopende band). Dit betekent dat de werkzaamheden zich niet allemaal op de ideale werkhoogte bevinden. Wanneer de planten omhoog gehaald moeten worden, gebeurd dit met een vork zodat de medewerkers hun rug niet teveel hoeven te belasten. 

De ideale kandidaat:

-        Heeft ervaring en/ of affiniteit met de tuinbouw;

-        Is op zoek naar een combinatiefunctie tussen kantoorwerkzaamheden en werken met zijn/ haar handen;

-        Spreekt de Nederlandse en Engelse taal goed;

-        Is per januari 2020 beschikbaar;

-        Kan goed omgaan met werkdruk (die grote order moet toch echt zo snel mogelijk de deur uit).

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden: Onze opdrachtgever biedt een prima salaris tussen de € 2900,- en € 3300,- bruto per maand o.b.v. een 42-urige werkweek. Daarnaast kom je te werken in een enthousiast team en is er sinds kort een personeelsvereniging. Jaarlijks is er een bedrijfsuitje en een uitgebreide BBQ. Er wordt van alles aan gedaan om het werken bij onze opdrachtgever zo leuk en aantrekkelijk mogelijk te maken!

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande vacature? Solliciteer dan snel via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of neem telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief