Uw strategische partner in HR zaken

Administratief medewerker/ receptioniste

Administratief medewerker/ receptioniste

Standplaats: Maasdijk

Aantal uren: 40 uur

Functieniveau: MBO

Vereiste diploma’s/certificaten: MBO+ of gelijkwaardig werk- en denkniveau

Soort contract: Mogelijk vast

Werktijden: 8:00-17:00 uur

CAO: n.v.t., werken met een personeelsreglement

Pensioenregeling: n.v.t.

Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris

Vakantiedagen:  25 vakantiedagen

Bedrijfsinformatie en bedrijfsomvang:

Met 22 gekwalificeerde medewerkers werkt onze opdrachtgever vanuit vier vestigingen aan de verkoop, onderhoud en de verplichte keuringen van laadkleppen. Tel daar de ruim vijfentwintig jaar ervaring bij op en onze opdrachtgever mag zich dé specialist noemen als het gaat om hydraulische laadkleppen. En terecht! Door de jarenlange ervaring beschikken zij over een schat aan kennis. Voor de medewerkers kent de laadklep en vooral de techniek daarachter geen geheimen.

Niet alleen in de vestigingen Westland, Boskoop, Barendrecht en Aalsmeer staan deze medewerkers voor u klaar. Ook bij u voor de deur kunt u rekenen op effectieve service, zodat een mogelijk probleem met uw laadklep snel verholpen is.

Kwaliteit, service, en snelheid zijn kernbegrippen. Snelheid vanwege de korte levertijd en de snelle reparatie bij een defect. Het team stelt alles in het werk om een wagen zo spoedig mogelijk op de weg te hebben, zodat de klant geholpen is. De dienstverlening kenmerkt zich door een hoge kwaliteitsnorm en u kunt rekenen op een uitstekende service.

Werkzaamheden:

·        Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden;

·        Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan;

·        Opstellen van rapportages;

·        Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie;

·        Archiveren;

·        Controleren en corrigeren van (sub)administraties;

·        Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen;

·        Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken;

·        Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan;

·        Ervaring met het MS office pakket;

·        Beheer van informatie.

De ideale kandidaat:

·        Beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en is klantgericht;

·        Mbo-niveau met een aantal jaren (+/- 5 jaar) ervaring als administratief medewerker;

·        In staat om zelfstandig te werken;

·        Loyaal naar het bedrijf én de klant;

·        Goede omgangsvormen.

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden: € 2450,- bruto o.b.v. 40 uur per week.

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande vacature? Solliciteer dan snel via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of neem telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

 

 

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief