Uw strategische partner in HR zaken

Allround Inkoper

Allround Inkoper

Voor een specialistische bouworganisatie van ongeveer 30 medewerkers zijn we op zoek naar een  Allround Inkoper. Het bedrijf is gevestigd in Hoek van Holland. Het betreft een fulltime functie.

Werkzaamheden
·         Analyseren van inkoopbehoefte, prijsafspraken, marktprijz en en voorwaarden.

·         Beoordelen van interne bestellingen en plaatsen inkooporders.

·         Bewaken levertijden uitstaande inkooporders.

·         Het bewaken van de prestatie(s) van de leveranciers.

·         Relatiebeheer leveranciers, aanspreekpunt voor dagelijkse activiteiten, maar ook het uitbouwen van de relaties.

·         Contractmanagement.

·         Inspectie / afname producten bij leverancier(s) voor uitlevering naar projecten


Functie-eisen
 ·         Een relevante MBO of HBO opleiding, bij voorkeur richting techniek

·         Een aantal jaren werkervaring bijvoorbeeld als technisch inkoper of werkvoorbereider

·         Analytisch denkvermogen

·         Onderhandelvaardigheden

·         Een NEVI opleiding heeft de voorkeur, maar is geen eis

·         Goede beheersing van De Nederlandse en Engelse taal


Aanbod
Onze opdrachtgever kent goede arbeidsvoorwaarden. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring. De secundaire voorwaarden zijn prima. Het bedrijf heeft een goede naam en is een stabiel bedrijf. Het betreft een nieuwe functie waarvan de invulling nog nader afgestemd kan worden. Het is een functie met (uitzicht op) vast dienstverband.

 

Solliciteren
 

Herken jij jezelf in het profiel? Stuur dan jouw cv en eventueel een korte motivatie via sollicitatie@reindersenvansoest.nl. Zet er duidelijk bij op welke functie jij reageert. Heb je nog aanvullende vragen over de functie, bel dan naar Tom van der Wielen via 0174 – 62 12 97.

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief