Uw strategische partner in HR zaken

HR Assistent

HR Assistent

Functie
Wij zoeken een gepassioneerde en ervaren HR Assistent voor 32 uur per week voor een specialistisch productiebedrijf in regio Rotterdam-Zuid. De HR Assistent zal een ondersteunende operationele functie bekleden en voert HR werkzaamheden uit, in de breedste zin van het woord.

Verantwoordelijkheden
• Het actueel houden van personeelsdossiers
• Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve handelingen op het gebied van in- en uitdiensttreding, verlof, verzuim en arbeidsvoorwaarden
• Uitzoeken van kwesties met betrekking tot personeelszaken
• Monitoren en correct toepassen van wijzigingen in wet- en regelgeving met betrekking tot personeelszaken
• Het zorgdragen voor ziekmeldingen bij de Arbo dienst
• Bijhouden van de verzuimadministratie en dossiers in het kader van Wet Verbetering Poortwachter
• Ondersteunen op het gebied van Werving en selectie

Functie-eisen
• Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau
• Een relevante opleiding bij voorkeur richting Personeel en Arbeid
• Administratief sterk onderlegd en bekend met relevante software
• Je beheerst de Nederlands en bij voorkeur ook Engelse taal
• Je denkt in oplossingen, je bent proactief en ziet werk liggen
• Je bent accuraat en schiet niet snel in de stress

Wat wordt er geboden?
Een uitdagende baan bij een groeiende en dynamische organisatie in een nichebranche op HR gebied. Het salaris en de secundaire voorwaarden zijn marktconform. Er is uitzicht op vast dienstverband. Je krijgt de kans om je te ontwikkelen op je vakgebied en meer taken naar je toe te trekken.

Solliciteren
Ben jij geïnteresseerd in de functie of ken jij iemand die mogelijk geïnteresseerd is in de functie, neem dan contact op met Tom van der Wielen, Manager Recruitment bij Reinders & van Soest, via 0174 – 514 875 of via tom@reindersenvansoest.nl. Ik ontvang dan ook graag jouw cv met een korte motivatie.

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief