Uw strategische partner in HR zaken

HR Assistent (tijdelijk)

Functie

Wij zoeken een gepassioneerde en ervaren HR Assistent voor 24-32 uur per week voor een specialistisch technische organisatie in regio Westland. De HR Assistent zal een ondersteunende operationele functie bekleden en voert HR werkzaamheden uit, in de breedste zin van het woord.
HR Assistent (tijdelijk)

Werkzaamheden

• Het actueel houden van personeelsdossiers
• Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve handelingen op het gebied van in- en uitdiensttreding, verlof, verzuim en arbeidsvoorwaarden
• Uitzoeken van kwesties met betrekking tot personeelszaken
• Monitoren en correct toepassen van wijzigingen in wet- en regelgeving met betrekking tot personeelszaken
• Het zorgdragen voor ziekmeldingen bij de Arbo dienst
• Bijhouden van de verzuimadministratie en dossiers in het kader van Wet Verbetering Poortwachter
• Ondersteunen op het gebied van Werving en selectie

Functie-eisen

• Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau
• Een relevante opleiding bij voorkeur richting Personeel en Arbeid.
• Administratief sterk onderlegd en bekend met relevante software
• Je beheerst de Nederlands en bij voorkeur ook Engelse taal
• Je denkt in oplossingen, je bent proactief en ziet werk liggen
• Je bent accuraat en schiet niet snel in de stress

Aanbod

Een uitdagende baan bij een groeiende en dynamische organisatie in een nichebranche op technisch gebied. Het salaris en de secundaire voorwaarden zijn marktconform. Het betreft een tijdelijke functie van circa 6 maanden.

Solliciteren
Herken jij jezelf in het profiel? Stuur dan jouw cv en eventueel een korte motivatie via sollicitatie@reindersenvansoest.nl. Zet er duidelijk bij op welke functie jij reageert. Heb je nog aanvullende vragen over de functie, bel dan naar Tom van der Wielen of Beau Berkhuijsen via 0174 – 62 12 97.

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief