Voor elke HR uitdaging een praktische oplossing

Workshops

GRATIS LUNCH-WORKSHOPS DIT NAJAAR (2018) 12.00 uur tot 14.00 uur

Vanwege het grote succes van onze workshops gaat Reinders & van Soest ze ook dit najaar weer organiseren en u bent van harte welkom om er bij aanwezig te zijn.
Wilt u aan een (of meerdere) workshops deelnemen stuur dan een mailtje aan: myrelle@reindersenvansoest.nl met de vermelding van de workshop waarvoor u zich inschrijft.

De workshops:
Verzuim - 6 september 2018
Een gezonde gemotiveerde werknemer is de motor van uw bedrijf. Maar wat als uw medewerker gaat verzuimen. Hoe gaat u dan te werk. Wat zijn de regels en wat zijn de mogelijkheden.

Duurzame Inzetbaarheid – 27 september 2018
Hoe houdt u uw personeel gezond, gelukkig en fit tot aan hun pensioen. En hoe zorgt u ervoor dat ze trots zijn op u als werkgever en optimaal functioneren.

Recruitment – 11 oktober 2018
Hoe zorgt u er in deze overspannen arbeidsmarkt voor dat de kandidaten bij u op gesprek komen en bij u in dienst komen. Hoe wordt u aantrekkelijk voor een sollicitant

Dossieropbouw – 1 november 2018
Zeker vanaf de nieuwe wetgeving die in 2015 in is gegaan is het essentieel om de personeelsdossiers op orde te hebben. Hoe doe je dat en waarom is dat zo belangrijk.

Werk & Kanker – 29 november 2018
Kanker is een beladen onderwerp, erover praten valt niet altijd mee. Toch is het bespreekbaar maken van kanker in relatie tot werk een belangrijke eerste stap naar de juiste begeleiding. In onze workshop geven onze deskundige handvatten over “hoe om te gaan met kanker op de werkvloer”.

Generatiemanagement – datum volgt
Iemand van 25 jaar staat anders in het leven dan een werknemer van 61 jaar. Hoe kunnen de verschillende generaties het beste geleid en gemanaged worden. Hoe laat u de verschillende generaties optimaal samenwerken ?

En….
Op vrijdagmorgen 30 november 2018 hebben we een grote ontbijtworkshop met als thema: Leidinggeven 2.0.
Richting uw (externe) klant staat klantgerichtheid hoog in het vaandel. Maar hoe richt u zich op uw interne klant (uw personeel) om hem met een glimlach de klantgerichtheid te laten uitstralen.

 

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief