Uw strategische partner in HR zaken

Manager afdeling binnendienst & verkoop

Manager afdeling binnendienst & verkoop

Standplaats: de Lier

Aantal uren: 38 uur

Functieniveau: HBO werk- en denkniveau

Vereiste diploma’s/certificaten: niet van toepassing. Ervaring is belangrijker dan diploma’s

Soort contract: bij gebleken geschiktheid een vast contract.

Werktijden: 7:00/8:00 uur – 16:45 uur

CAO: Glastuinbouw

Pensioenregeling: BPL. Het grootste gedeelte wordt betaald door de werkgever. Een klein gedeelte is eigen bijdrage

Vakantiegeld: 8,33% van het bruto jaarsalaris

Vakantiedagen: 25,5 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Bedrijfsinformatie en bedrijfsomvang: Onze opdrachtgever is een wereldwijde speler op het gebied van veredelen en vermeerderen van de Phalaenopsis plant. Met een grote vestiging in de Lier (6,5 ha) en een kleine vestiging in Brazilië (1,0 ha) kan onze opdrachtgever iedere kweker wereldwijd voorzien van het juiste advies en assortiment.  Dagelijks zijn er zo’n 110 medewerkers werkzaam waarvan ongeveer 50 personen een vast dienstverband hebben.

Op de afdeling binnendienst en verkoop werken 9 personen en zoeken wij iemand die de afdeling wilt gaan coördineren en naar een hoger niveau wilt tillen! 

Werkzaamheden: Als manager van de afdeling ben jij benieuwd hoe processen werken en denk jij altijd na over verbeteringen omtrent deze processen. Daarnaast vind je het leuk om met collega’s van diverse disciplines samen te werken en vind je het een uitdaging om onze opdrachtgever te helpen groeien op het gebied van professionalisering.

Uiteraard ben je meewerkend, wat betekend dat je dagelijks ondersteuning biedt aan het verkoopteam. Daarnaast ben je ook de schakel tussen de afdeling en overige team (organisatie breed). Tevens ben je in deze veelzijdige functie verantwoordelijk voor:

-        Het verbeteren van processen;

-        Het professionaliseren van de afdeling;

-        Voorraadbeheer van stekmateriaal en de planning hiervan;

-        Constateren van knelpunten en deze aanpakken;

-        Wekelijks werkoverleg met de andere managers van de afdelingen productie en teelt.

De ideale kandidaat: gaat geen uitdaging uit de weg. Problemen bestaan niet, oplossingen wel. Je vindt het heerlijk om met processen aan de slag te gaan en je probeert hierdoor fouten te voorkomen. Leidinggeven zit jou in het bloed. Je kan tegen een weerwoord, maar kan ook goed feedback geven aan medewerkers. Je maakt gemakkelijk besluiten, beschikt over strategisch inzicht en een oplossend- en analytisch vermogen. Verder beschik je over:

-        Zeer goede kennis van Excel;

-        Ervaring met Microsoft Dynamics Navision is een grote pré;

-        Minimaal 3 jaar ervaring is een soortgelijke functie waarbij procesverbetering ook aan bod is gekomen;

-        Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden: Het bruto maandsalaris ligt tussen de € 3000,- en € 4000,- o.b.v. een fulltime dienstverband. Dit hangt af van kennis en ervaring. Uiteraard mag je geregeld (gratis) een prachtige orchidee mee naar huis nemen en kan je deze voor je vrienden en familie ook shoppen tegen een gereduceerd bedrag. Verder is er 1x per jaar een leuk bedrijfsfeest, is er iedere vrijdag een borrel en in de zomer wordt met enige regelmaat de BBQ aangestoken. Onze opdrachtgever is zeer flexibele werkgever, waardoor je deels je eigen functie kan creëren. Er wordt niet gekeken naar het aantal gewerkte uren, maar naar de output die je levert.

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande vacature? Solliciteer dan snel via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of neem telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief