Uw strategische partner in HR zaken

Medewerker commerciële binnendienst

Medewerker commerciële binnendienst

Standplaats: ‘s-Gravenzande

Aantal uren: 40

Functieniveau: HBO

Vereiste diploma’s/certificaten: HBO commerciële richting

Soort contract: Contract voor bepaalde tijd (jaarcontract). Bij goed functioneren hierna een contract voor onbepaalde tijd

Werktijden: 9:00 uur – 17.30 uur

CAO:  n.v.t., werken met een personeelsregelement

Pensioenregeling: Bij ASR (50% wordt door de werkgever betaald en 50% betaal je zelf)

Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris

Vakantiedagen: 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Bedrijfsinformatie en bedrijfsomvang: Onze opdrachtgever ontwerpt, produceert, verkoopt, installeert en biedt technische ondersteuning van machines en materialen voor verpakking en verwerking van groente en fruit. Zij hebben meerdere vestigingen in het buitenland. De vestiging uit ’s-Gravenzande bestaat uit ongeveer 22 personen, waarvan plus minus 10 personen werkzaam zijn in de buitendienst als monteur.

De binnendienst is de inhoudelijke en administratieve ondersteuning, ten behoeve van de dagelijkse klantencontacten van de afdeling verkoop. Hier wordt de telefonische bereikbaarheid gewaarborgd voor de klanten tijdens kantooruren en de voortgang en/of afstemming van de lopende zaken.

Werkzaamheden:

Je verstrekt schriftelijk en telefonisch informatie over bestellingen, producten en diensten van onze opdrachtgever. Je houdt je bezig met het opvolgen van vragen/problemen of neemt maatregelen die tot een oplossing leiden en je bewaakt de uitvoering daarvan. In samenwerking met de accountmanagers stel je offertes op. Je verwerkt orders zowel telefonisch als schriftelijk. Je informeert intern de organisatie en de juiste collega’s die bij de offerte/order betrokken zijn. Je bewaakt gemaakte afspraken en je houdt het CRM-systeem up-to-date.

Andere activiteiten die gedaan worden variëren van koude acquisitie tot het nalopen van lopende offertes tot het bemannen van de stand tijdens (internationale) beurzen.

De ideale kandidaat:

-        HBO werk- en denkniveau in commerciële richting

-        Relevante administratieve ervaring

-        Communicatief vaardig in woord en geschrift in de Nederlandse en Engels taal

-        Praktisch en proactieve instelling

-        Klantvriendelijk, oplossing – resultaatgericht

Salarisindicatie en overige arbeidvoorwaarden: het salaris is op basis van kennis en ervaring, maar zal tussen de € 2600 ,- en € 3000,- bruto per maand liggen o.b.v. een fulltime dienstverband.

Je kan rekenen op een afwisselende en zelfstandige baan in een dynamische groeiende organisatie. Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en leuke bedrijfsuitjes

Bent u geïnteresseerd in bovenstaande vacature? Solliciteer dan snel via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of neem telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief