Uw strategische partner in HR zaken

Personeel- en Organisatieadviseur

Personeel- en Organisatieadviseur

Functie
Voor een landelijk tuinbouwbedrijf (< 500 werknemers), zijn wij op zoek naar een Personeel- en Organisatie Adviseur in regio Westland. Het betreft een parttime functie op basis van 20 - 24 uur per week.

Werkzaamheden
• Het verzorgen van personeelsvoorzieningen
• Werving en selectie van nieuwe medewerkers en de administratie die daarbij komt kijken
• Verzorgen van persoonlijke vraagstukken zoals bijvoorbeeld in ziekteverzuim en arbeidsconflicten
• Het adviseren van het management
• Het ontwikkelen en beheren van personeelsinstrumenten

Functie-eisen
• Proactieve werkhouding
• Houd ervan om goed geïnformeerd te zijn over wat er speelt op andere afdelingen
• Werkt goed samen in een team
• Een relevante afgeronde hbo-opleiding
• Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
• Goede beheersing van MS Office
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Actuele relevante kennis van wet- en regelgeving

Aanbod
Onze opdrachtgever kent uitstekende arbeidsvoorwaarden. Het betreft een informele organisatie met een hecht en open team. De medewerkerstevredenheid is hoog in deze organisatie waardoor veel medewerkers lang bij de organisatie in dienst blijven.
Het dienstverband vindt in eerste instantie plaats op basis van detachering. Bij goed functioneren zal dit omgezet worden naar een vast dienstverband bij de opdrachtgever zelf.
Het salaris ligt tussen de € 3000,- en € 3750,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Solliciteren
Herken jij jezelf in het profiel? Stuur dan jouw cv en eventueel een korte motivatie via sollicitatie@reindersenvansoest.nl. Zet er duidelijk bij op welke functie jij reageert. Heb je nog aanvullende vragen over de functie, bel dan naar Tom van der Wielen via 0174 – 62 12 97.

Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief